En kopp te

 
Bilderna ovan tog jag förra fredagen då jag hängde lite i min kompis Paulinas nya lägenhet. Vi satt och pratade och skrattade samtidigt som vi var inlindade i varsin filt (för helt plötsligt var det tydligen höst) och drack te. En sak som är säker är att JAG ÄLSKAR TE! En kopp te kan verkligen göra världens gråaste, tråkigaste, kallaste dag väldigt mycket bättre! Dessutom är det så lätt att variera sig. Tedjungeln är gigantisk och underbar!
Här nedan ser ni mina tre favoriter. Jag är lite av en årstidsmänniska så jag väljer ofta te efter årstid. Söderte passar på ljusa vårkvällar, African rooibos på kyliga höstmornar och chai tet dricker jag mycket runt jul (gärna med lite skummad mjölk och massa kanel och rocker i).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0